Що таке продуктове дослідження і чому воно важливе? Ідея продукту: від концепції до реалізації. Цільова аудиторія: як її ідентифікувати та зрозуміти? Побудова маркетингового плану та стратегії продажу. Стратегії запуску продукту на ринку. Про все це і більше поговоримо на вебінарі.
Agenda:
Вступ
Основи продуктового дослідження
Розробка нових продуктів
Визначення цільової аудиторії
Маркетинг та реклама нового продукту
Запуск та відстеження продукту
Q&A
Не пропустіть можливість поставити запитання спікеру! ;)
Product Manager з досвідом роботи над різноманітними продуктами
Спікерка: Альона Соколова
Web Academy Club
Ми об'єднуємо людей навколо ІТ сфери. Кращі практики ринку працюють для Вашого результату.